tisdag 11 oktober 2016

Du är så jävla snygg

Precis innan jag åker till Teneriffa möter jag upp han med dom fina ögonen.Vi äter ute på restaurang, pratar och skrattar. Efter Teneriffa vill han träffa mig igen.
"Visst, du kan komma över och se film", säger jag. "Jag kommer vara i söndagsmode; ha hoodie och vara utan smink. Du får stå ut.", fortsätter jag.
"Jag hämtar upp mat så får du välja film!", säger han. "Är du allergisk mot något? Jag tänkte köpa något till efter maten."
Han gillar mig verkligen. Ingen tvekan. Innan han åker hem så säger han att han vill komma hem till mig igen, men denna gången laga mat till mig.
"Du är allt bra knasig", fnissar han.
"Men allvarligt nu, vad ser du hos någon som mig?", frågar jag.
"Vad skulle jag inte tycka om hos dig?"
Du är så jävla snygg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar