fredag 26 augusti 2016

Skulle vi ligga, eller?

Jag aktiverade mitt Tinder-konto igen eftersom jag skulle visa en kollega hur det fungerar. Det som slår mig först är hur snabbt jag avgör om snubbarna som dyker upp på skärmen kan vara någon jag eventuellt skulle vilja träffa. På 30 sekunder har jag swipat bland 45 killar. Under dagen matchar med alla jag swipade höger på.
"Bara för att jag la in mig som aktiv i kortleken igen så får jag upp folk jag redan swipat vänster på för flera månader sedan! Det är som Tinder hånar mig:  
'Är du VERKLIGEN säker på att du inte vill ligga med denna person?'"  
'JA, det är jag fan! Jag har redan vänsterswipat dig en gång av en anledning!'", gnäller jag till Snövit.
"Tänk så har man matchat tidigare, skrivit, kommit fram till att personen är en idiot och tagit bort matchningen. Och så får man upp honom igen och tar like?", säger hon förvånat.
Jag frågar Hampuz om han stavar sitt namn med 'z' som en coolhetsfaktor eller om han faktiskt heter så. Får svaret att han stavar det så och han passar även på att nämna att han har en stor kuk. Jag skriver att män med stor kuk sällan vet hur man använder den.
Och det är ungefär vid denna tidpunkt jag inser det ännu en gång - det är inte i detta forum jag vill befinna mig.



1 kommentar: